"לכבוש, לספח, להחריב – שלא יתעסקו איתנו יותר"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on "לכבוש, לספח, להחריב – שלא יתעסקו איתנו יותר"

    ח"כ צבי סוכות לגדסי ופרידמן במהדורת סוף השבוע: "לא סופרים אותנו, יורים עלינו מכל כיוון למרות מה שאנחנו עושים בעזה. כנראה שזה לא מספיק. גוש קטיף היה קטן, צריך לקחת שטח בצפון הרצועה. לכבוש, לספח, להחריב את כל הבתים. שכל העולם הערבי יבין שלא מתעסקים איתנו"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ צבי סוכות, יו"ר ועדת המשנה של ועדת החוץ והביטחון לענייני אזור יהודה ושומרון, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי). "הדבר הכי חשוב במלחמה הזו זה תמונת ניצחון ברורה. חיסול בכירים זה נחמד, אבל אנחנו חייבים לשקם את ההרתעה כדי שכולם יבינו שלא שווה להתעסק איתנו. החותים יורים, המיליציות העיראקיות במזרח ירדן, בסוריה, לבנון, איראן. אנחנו צריכים להראות שבעל הבית השתגע. צה"ל פועל מצוין, אבל הוא רק מסיר את האיום. זה לא משהו מהדהד".

    לדבריו: "לא סופרים אותנו ויורים עלינו מכל כיוון למרות מה שאנחנו עושים בעזה, כנראה שזה לא מספיק. מטרות המלחמה לא הולכות לנקות את הרצועה מנשקים. אנחנו צריכים לקחת שטח בצפון הרצועה. לכבוש, לספח, להחריב את כל הבתים. גוש קטיף זה היה קטן. אנחנו צריכים להקים שם משהו גדול שכל העולם הערבי יראה ויבין שלא מתעסקים איתנו. עשינו את זה ב-48 ואחרי ששת הימים".

    עוד הוסיף סוכות: "ההצהרות שאנחנו מחויבים לתושבי עזה הן נזק לישראל. האמת היא שחמאס הרס להם את החיים. בעולם אוהבים אותנו כשאנחנו מתים או מגרשים יהודים, לא כשאנחנו מנצחים. אבל בסוף מעריכים אותנו עושים איתנו עסקאות".

    על יהודה ושומרון: "צה"ל פועל ביו"ש כמו שהתחננו שהוא יפעל כל השנים. במשך שנים פחדו שזה יצית את עזה. עכשיו החסמים הוסרו. עברנו את ה-300 מחבלים מחוסלים".

    הוא התייחס לפסיקת הבג"ץ: "מרוקן את תפקיד הרשות המחוקקת. בושה וחרפה. אנחנו רוצים לנצח את האויב, לא לנצח בתוך העם שלנו. בפנים אנחנו רוצים הסכמות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אלוף אהבתי מה שאמר צריך ללכת עד הסוף לא לוותר